Udazkena

sábado, 11 de mayo de 2013

Zuek gabeko bizitza, azken geltokia / Una vida sin vosotras, la última estación

Gaur Bolivar parkean eserita aurkitzen naiz, bakarrik, nire denbora behar bainuen, nire nahia topatu, malkoak askatu... Ohartu naiz hiru hilabete oso azkar pasa direla eta bitarte horretan faltan bota zaituztedala. Nire bihotza zatiturik aurkitzen da une honetan baina badakit norberak bere bidea duela, norberak bere bidea sortu eta egin behar izaten duela. Zuekin igarotako une asko etortzen zaizkit gogora eta zuen beharra dudala ohartzen naiz. Nire bidea egin behar dut bai, eta hau gutxiene spero nuen lekuan aurkitu dut, Bolivian, Sucren. Nire zati handi bat hemen uzten dudala ihartu naiz eta hau berreskuratzera itzuli behar dudala ere bai. Bitartean zuen alaitasune ta konpainiaz gozatuko dut, idatzi honen izenburuak dioen moduan, zuek gabeko bizitza azken geltokia baita.
Bihotzez, maite zaituztet.


Hoy me encuentro sentada en el parque Bolivar, sola, pues necesitaba tiempo para mi, tiempo para saber lo que quiero, tiempo para dejar salir a esas lágrimas que desde hace tiempo me lo venían pidiendo... Me he dado cuenta de que estos tres meses han pasado muy rápido y que os he extrañado mucho. Mi corazón se encuentra dividido en este momento pero sé que cada cual debe seguir camino, que cada uno debe crearlo y realizarlo. Me vienen a la mente miles de momentos vividos junto a vosotras y me doy cuenta de que os necesito. Sí, tengo que seguir mi camino, y lo he encontrado donde menos lo esperaba, en Bolivia, en Sucre. Me doy cuenta de que estoy dejando gran parte de mi en este lugar al igual que sé que debo volver para recuperarlo. Mientras tanto disfrutaré de vuestra alegría y compañía, por que tal y como dice el título de este escrito, una vida sin vosotras es la última estación.
De todo corazón, os quiero.

No hay comentarios:

Publicar un comentario