Udazkena

miércoles, 12 de febrero de 2014

Zure zalea naiz :)

Onartzen dut, zure zalea naiz.. Zure zalea? Galdetuko diozu zure buruari.. bai niri ere nahiko hitz arraroa egiten zait, gutxi entzuna.. Baina hainbeste gauza bateratzen dituena.. Beti saiatzen naiz hitz berriak erabiltzen, hitz bakoitzarekin zerbait gehiago azaltzen, esaldi bakoitzaren bidez nire bihotza pittin bat gehiago zabaldu eta zenbat maite zaitudan adierazten.. Maite zaitut bihotza, izugarri.. Eta ez dakit ez zure zalea izan daitekeen, ez dakit hitz horiek orden horretan jarri daitezkeen.. baina tira, ezin bada ere, nik gaur egingo dut :) Esaldi hori zuretzat sortuko dut eta zure zalea naizela lau haizeetara zabalduko dut.



Maite zaitut eta orain arte etorri zaigun guzti hau pasa ondoren, gauza gutxik izango dute eragin sakona guregan.. guztiari aurre egiteko gai izango gara.

Maite zaitut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario